Ledelse

Forus & Gausel IL er et fleridrettslag og er organisert med et Hovedstyre og idrettsutvalg for hver idrett. I tillegg har vi ansatte som er med og driver idrettslaget.

Hovedstyret i FGI: f.v. Atle Rettedal, Kaja Paulsen, Camilla Nylund, Kristin Støle Kalgraff, Kenneth Byrkjedal, Torgeir Steen.

Hovedstyret

Hovedstyret er valgt av årsmøtet og er øverste myndighet i FGI utenom årsmøtene.

I hovedstyret sitter det engasjerte medlemmer av FGI og alle idretter er representert gjennom leder for hvert idrettsutvalg.

Hovedstyret er ansvarlig for driften, økonomi, HMS, overordnet sportslig ansvar for hele idrettslaget, personalansvar og klubbutvikling for hele idrettslaget. Årsmøtet gir føringer på hva hovedstyret skal jobbe med gjennom Handlingsplan og budsjett.

Du finner oversikt over medlemmer og kontaktinfo til hovedstyret her

Idrettsutvalgene

Hver idrett har et idrettsutvalg. Medlemmene i idrettsutvalgene velges av årsmøtet og er engasjerte medlemmer av FGI fra den enkelte idretten. Lederne for hvert idrettsutvalg velges også som medlem av Hovedstyret.

Idrettsutvalgene er ansvarlig for den sportslige aktiviteten i sin idrett. Alt fra lagene, treningstider, fellesturneringer og annen idrettsaktivitet styres av idrettsutvalgene.

Du kan finne oversikt over medlemmer i idrettsutvalgene og kontaktinformasjon under.

Fotballutvalget   Håndballutvalget   Basketutvalget

Administrasjonen

Det er mye som skal ordnes og fikses i et idrettslag. I FGI har vi tre ansatte i administrasjonen som har forskjellige ansvarsområder i driften av idrettslaget.

Morten og Jarle er ansatt i fulle stillinger, og Adam jobber deltid. Administrasjonen sørger for at det meste av den daglige driften er på plass, slik at idretten og de frivillige kan fokusere mest på det sportslige tilbudet

Morten Landråk-Sæther - Daglig leder

Morten er daglig leder og har jobbet i FGI siden november 2020. Han har ansvar for klubbutvikling, drift, sponsorarbeid, økonomi og personalansvar for de øvrige ansatte i klubben. Hovedstyret er Mortens arbeidsgiver og han deltar på alle møter i hovedstyret.

Jarle Bilsback - Administrativ nestleder

Jarle er fra Bergen, men har vært i FGI siden 2005. Han startet da som trener for Gutter 99 i fotball. Det kullet følgte han til de var 16 år, og var etter det med i trenerapparatet til A-laget. I 2015 ble Jarle ansatt i FGI som markeds- og sponsoransvarlig. Senere har han fått flere oppgaver og rollen har endret seg. Nå har Jarle ansvar for alt av utstyr for hele idrettslaget, turneringer vi reiser på, FGI-cup og er driftsansvarlig på klubbhuset. Jarle bidrar også rundt FFO i administrative oppgaver.

Adam Dahl Assad - FFO-leder

Adam er en ekte Forusgutt, oppvokst kun et steinkast fra Knudamyrå. Han har spilt barne- og ungdomsfotball i FGI, og spiller nå for 3. divisjonslaget Brodd. Fra 2022 til 2025 har han vært trener for klubbens A-lag i fotball. Adam begynte å jobbe på FFOen i FGI og har med årene gått fra å være instruktør på FFO til å være FFO-leder. I dag har Adam ansvar for Fotballfritidsordningen, Spillerutvikler i fotball og trener for A-lag herrer.